Se vastas, ja ei antanut ainakaan heti pakkeja!! Olin hiukan kauhuissani kun avasin sähköpostin ja näin että siellä oli 1 uusi viesti, lähettäjä Se Yks. Melkein maha kääntyi väärinpäin. Sitten luin sen viestin varmaan viis kertaa ennen kuin tajusin, että se oli ihan ystävällisellä mielellä liikenteessä. Ei se kyllä ollut ekaks tajunnut kuka mä olen, mutta googlettamalla löytyi kuvia ja muuta tietoa, niin johan oli kellot alkanut soida. Se jopa halus tutustua muhun! Tai siis mun koiraan...hehheh.
Nyt alkoi taas pelottaa. Mun pitäis uskaltaa nähdä se livenä. O-ou!! Mut ei kai siinäkään mitään menetä. Kai. Jos tulee sitten paskaa niskaan, niin sitten tulee. Enää ei voi perääntyä.
Sattui muuten eilen aika hassu juttu. Olin kaupassa ostamassa ruokaa illaksi ja kassalla sattui olemaan aika herkun näköinen miesmyyjä. Se jotain hymyili mulle ja koitti jutella, mutta mua vaan hävetti ihan sikana, kun mun ostosten joukossa oli paketti ob:tä! Aina käy noin!! Noloja tilanteita. Vaikka eihän siinä sinänsä mitään noloa ole, mutta kyllä se silti hävetti ja meinasin purskahtaa nauruun.