Tiedän, että olen niin pihalla nyt! En saisi enää ajatella sitä yhtä, koska tästä ei voi koskaan tulla mitään. En edes halua että tästä tulisi. Mutta kun se on kuitenkin niin söpö. Se sanoo just oikeat sanat, varmaan ihan tarkoituksella haluaa vaan hämätä. En oikein ymmärrä sitäkään. Miksi se flirttailee, kun se juuri sanoi, että se ei halua suhdetta, ei rakastua eikä varsinkaan sitoutua. Ja mä en muuta haluaisikaan kuin juuri noita. Ja tiedän varsin hyvin, että sitä en tule saamaan. Silti odotan sen näkemistä ja flirttaan takaisin. Olen tyhmä!
Selittelen itselleni, että me ollaan vaan kavereita, ehkä läheisiäkin ystäviä, ja voihan sitä nyt välillä vaikka harrastaa seksiäkin. Ja sitten ei haittaa ollenkaan kun en voi saada enempää. Että se muka riittäisi mulle! Tiedän tasan tarkkaan, että tollanen ei tule riittämään mulle koskaan! Jos nyt olisin viisas, niin sanoisin heippa ja koittaisin unohtaa koko tyypin.
Mutta en taida olla viisas. Hellyyden- ja läheisyydenkaipuu on liian voimakas.