Saakeli kun se eksäkin on niin dorka että vielä soittelee ja lähettelee viestejä! Miksi se haluaa pitää mua otteessaan?! Kun mä en oikeasti voi uskoa, että se haluais olla mulle ilkeä, luulen että se vaan on ajattelematon. Mutta joka kerta kun se soittaa tai laittaa viestin, niin mun on pakko ajatella sitä. Ja mä en haluais. Mä haluaisin jo unohtaa ja jatkaa elämää. Kun sillä kuitenkin on jo kihlat, koira ja rivitalokaksio! Mitä se musta vielä haluaa?! Vois jättää mut rauhaan.
Ärsyttää kun sillä muka menee niin hyvin koko ajan. Aina se muistaa mainita, kuinka mukavasti menee töissä jne jne. Ei mua kiinnosta! Mutta just ton takia pelkään, että en itse muista pysähtyä miettimään mitä mä oikeesti haluan. Pelottaa että oon nytkin sen miehen kans vaan siksi, että se tykkää musta ja sen kanssa saan olla lähekkäin. Oon niin hellyydenkipeä!!