Ihanaa, tänään aion vaan olla kotona, tehdä hyvää ruokaa, siivota, ulkoilla, polttaa kynttilöitä ja mennä aikaisin nukkumaan. Tai ainakin jotain noista. Kaikkea ei voi tehdä enää, koska kello on jo paljon...
Eilen meni myöhään kavereiden kanssa, ja aamulla väsytti. Muutenkin on univelkaa, kun on pitänyt mukamas joka ilta valvoa myöhään, milloin mistäkin syystä johtuen. Huomenna nukun piiiiitkään! Minun tapauksessa se tarkoittaa korkeintaan yhdeksään :D
Mietin, että miksi ihmeessä koko ajan pitäisi vaan bilettää? En mä oikeesti ole sellainen ihminen ollenkaan. Olen jollain ihmeellisellä tavalla ollut kateellinen yhdelle ystävälleni, kun se on aika usein iltaisin ravintoloissa, baareissa, yökerhoissa ja ties missä. Mitä järkeä mun on olla kateellinen, kun en haluaisi sellaista elämää viettää. Mä olen vaan tällainen kotikissa, mutta ei kai siinä mitään pahaa ole? Koti on tärkeä paikka, sehän on hyvä jos siellä viihtyy.
Mitä mäkin koitan todistella?! Tottakai mä saan olla kotona eikä tartte bilettää koko ajan. Sellainen mä olen ja sellaisena mä itsestäni pidän.