Hermostuttaa taas. Aina vaan kirjoitan tänne silloin kun on jotain valitettavaa...
Keksin juuri, miksi olen koko viikon ollut äkäisellä päällä. No, se johtuu siitä että Miehellä on (reilusti?) enemmän seksikokemuksia kuin minulla. Ei se oikeastaan muuten haittaa, mutta nyt olen alkanut miettiä, että pitäisikö minunkin hankkia niitä enemmän... Kauheaa! En todellakaan halua luopua Miehestä, enkä tasan aio pettää sitä. Eli jäljelle jää ainoastaan vaihtoehto olla hankkimatta muita seksikokemuksia.
Sitten mietin, että mihin niitä oikeastaan tarvitsee? Meillä on hyvää seksiä, ja on sitä ollut mulla ennenkin. Olen aikaisemmin ollut ihan tyytyväinen omaan seksielämääni. Miksi ihmeessä nyt yhtäkkiä alkoi tulla sellainen tunne, että on saatava lisää erilaisia kokemuksia?!?! En tajua itseäni!! Rakastan Miestä ja Mies rakastaa minua. Ei ole mitään syytä alkaa haikailla muiden perään.
Miten tän saa loppumaan? Ehkä se menee itsestään ohi pian. Toivotaan niin.