Hui! Oltiin kaupungilla kauppoja kiertelemässä ja yhtäkkiä Mies sanoi : "Mennäänkö ostamaan kihlasormukset?" Olin aivan häkeltynyt ja kuittasin koko asian vitsillä (tyhmää). Sitten käveltiin koruliikkeen ohi ja Mies sanoi uudestaan että mennään ostamaan ne sormukset! Mulla aivan vatsa kääntyi ympäri ja meinasin pyörtyä onnesta! Ei sitten kuitenkaan menty sormuskauppaan. Mä vähän taisin hannata.
Mutta aika ihanaa, että Mies on noin tosissaan mun kanssa. Ja harmi että mä olin niin hämmästynyt että menin pilaamaan koko jutun. Toivottavasti Mies ei loukkaantunut kun en halunnut vielä kihloihin.
Mun mielestä asiasta pitää ensin puhua ja sitten vasta ryhtyä toimiin. Vaikka olishan se tollainen pika-kihlauskin ollut aika romanttinen :)
Nyt ainakin tiedän, että Mies haluaa samaa kuin minä...
Olen aivan onnesta sekaisin, vaikka ei mennytkään vielä ihan putkeen!