Ei ole vieläkään kuulunut mitään, mutta pakko fiilistellä taas! Se on niin ihana! Voisin melkein ... no, en tiedä mitä, mutta ihana se on joka tapauksessa. Olen lukenut sen kirjoittaman postin monta kertaa, ja aina vaan on epärealistisempi olo. Onko se tosiaan kirjoittanut sen mulle?? Miksi ihmeessä!
Vähän kyllä hävettää ne ekat viestit jotka laitoin sille. Mitähän se ajattelee musta... Mutta toisaalta, jos olisin laittanut vaan jotain tyyliin "Terveisiä", niin eihän se olis tajunnut mitä mä haluan. Nyt mä kyllä olin ehkä liiankin suorasukainen. Mut eipä näyttänyt haittaavan. Kai se on vaan imarreltu. Ainakin mä olisin.
Tosin se on musta vähän eri juttu jos mies lähestyy naista kuin että jos nainen lähestyy miestä. Jotenkin useimmat miehet (ainakin ne, jotka on mua yrittänyt "iskeä") on ollut vähän tai vähän enemmän idiootteja. Monesti tulee vaan sellanen olo, että menis muualle. Yhden kerran olen kyllä melkein ihastunut yhteen mieheen, joka lähetti mulle ihanan sähköpostin. Olin silloin ikävä kyllä varattu, joten siitä ei voinutkaan tulla mitään romanttista. Ystäviä meistä tuli kaikesta huolimatta, ja me kirjoitellaan toisillemme edelleen.