Oon ihan sekaisin ihanasta! Miten voin olla?! Ei me olla tavattu kuin vasta kerran! Haluaisin ihan hulluna ottaa yhteyttä siihen ja jutella ja nähdä. En kuitenkaan voi tehdä sitä, koska täytyy (edes koittaa) olla vähän cool. Ei saa olla liian epätoivoinen, ettei se juokse karkuun. Pitäis malttaa hetki, mutta en millään jaksais odottaa! Oon niin kauhean kärsimätön, kaiken pitäis tapahtua hetkessä.
Miten mä voisin saada tietää mitä se ajattelee musta? Ei kai se sellasta viestiä olis laittanut lauantaina jos se vaan ajattelis että se haluaa olla kaveri? Tai sit se koittaa olla ystävällinen, kun se tietää et mä olen ihastunut siihen.
Aika hyvin mä kuitenkin pysyin relana lauantaina, olin aikalailla oma itseni, en innostunut liikaa.
Tekis mieli nähdä se ens viikonloppuna uudestaan, mutta en tiedä voinko ehdottaa sellasta. Oon menossa kai lauantaina sille suunnalle, mutta se ei taida olla kotona. Ainakin se sanoi viimeksi (Viimeksi! Ihan kuin oltais tavattu jo monta kertaa!) että se on viikonloppuisin aika paljon pois kotoa. Miten mä sitten voin nähdä sen jos se on aina jossain? Ja miten mä voin tehdä selväksi, että haluan nähdä uudestaan?
Ehkä nyt tosiaan täytyy ottaa rauhallisesti. En halua pilata tätä juttua kiireellä. En todellakaan halua pilata tätä juttua yhtään millään.