Ärsyttää, että se muka ei koskaan ehdi nähdä. Ei tässä ole mitään järkeä! Tekis mieli unohtaa koko tyyppi! Mutta oon ihan varma, että jos se nyt vaikka soittais, että nähdäänkö vartin päästä, niin olisin ihan että joo joo joo. Miten tää meni tälleen?!
Eilen olin katsomassa ilotulitusta. Muuten kiva, mutta ei nähty montaakaan rakettia. Ystävä oli taas keksinyt "hyvän" paikan, mistä niitä voi katsella... Mutta eipä se mitään, ei sekään mua masenna enempää kuin se, että Ihana ei halua (?) nähdä.
Mikä mussa on vikana?! Miksei mikään voi onnistua? Miksei voi olla kivaa joskus?
Näin yöllä unta eksästä. En olis halunnut ajatella sitä. Silläkin menee vaan niin hyvin koko ajan. Varmaan pian tulee ne vauva-uutiset... Rasittavaa.
Koska mä saan olla onnellinen?! Koska se onni astuu mun eteeni?
Hävettää muutenkin, että olen ollut niin tyrkky Ihanan suhteen, ja vielä enemmän harmittaa, kun siitä ei ollut mitään hyötyä! Yhtä hyvin olisin voinut jättää kaikki viestit kirjoittamatta, kun ei tästä kuitenkaan mitään tule.