Mies oli tänään käymässä vanhempiensa luona. Kysyin, oliko se kertonut meidän seurustelusta. Ei kuulemma ollut. Mä vähän loukkaannuin tosta. Jotenkin tuli paha mieli. En oikeastaan tiedä miksi, mutta ehkä tuli vähän sellainen olo, että Mies ei ole vakavissaan mun suhteen. Ei se kuulemma useinkaan kerro näistä "seukka-asioista" vanhemmillensa. Mä olen kuitenkin kertonut Miehestä, ja Mieshän on käynytkin meillä kotona.
Ehkä mä vaan taas turhaan stressaan. Kyllähän mä tiedän, mitä tässä ollaan tekemässä. Pidetään hetken aikaa hauskaa ja katsotaan tuleeko tästä mitään. Tulee jos on tullakseen. Ja jos ei - paska tsägä.
On kuitenkin ikävä taas. Ei ollakaan nähty kahteen päivään. Ikäväikäväikävä.

Tuli ulkoiltua, kun oli niin ihana päivä. Joulukuu eikä lunta näy, mutta pakkasta sentään sen verran että lampi oli jäätynyt.
303321.jpg