Mies lähettää niin suloisia tekstiviestejä, että meinaan pakahtua. Olen ihan otettu! En voi uskoa, että kukaan olisi niin hellä ja huomaavainen minua kohtaan. Tämä on uskomatonta.
Puhuttiin viikonloppuna, että ei koskaan erota. Sitähän nyt ei voi kukaan ennustaa, mutta tuntui hyvälle, että Mies on samoilla linjoilla.
Lisäksi tapasin viikonloppuna Miehen vanhemmat ensimmäistä kertaa. Veljen tapasin muutama viikko sitten. Että on nyt sitten esitelty perheellekin!
Katsoin huvikseni työvoimatoimiston sivuille, ja Miehen kotikaupungissa on auki työpaikka, joka on kuin räätälöity mulle. Aion joka tapauksessa hakea, mutta en ole vielä kysynyt Mieheltä mitä mieltä se olisi siitä, että mä muuttaisin samalle paikkakunnalle. Mun mielestä se olisi ihanaa. Voitais olla yhdessä paljon enemmän. Vaikka joka päivä! Vois aina nukahtaa Miehen viereen, aamulla ensimmäisenä katsoa Miestä silmiin ja hymyillä.
Miehen vieressä on niin hyvä nukkua. Se aina ottaa kainaloon, ihan lähelle ja halaa tiukasti. Se tuntuu hyvälle.