Olen niin palavasti rakastunut, että en tiedä miten päin pitäisi olla. Mies on kertakaikkisen ihana. Rakastan sitä niin paljon, että meinaan haljeta. Oli tosi kiva viikonloppu. Oli niin hyvä olla taas. Ei edes tehty mitään kovin erikoista, kunhan vietettiin aikaa yhdessä ja tutustuttiin toisiimme. Mitä enemmän vietän aikaa Miehen kanssa, sitä vaikeampi on olla erossa.
Kyllä mä voin kuvitella, millainen se on sitten jos se jossain vaiheessa haluaa etäisyyttä. Se vetäytyy kuoreensa, on vaitelias ja haluaa olla ilman minua. Niin mä luulen. Ton mä voisin vielä hyväksyä, mutta jos se menee sellaiseksi, että mullekin tulee paha olla, niin sitten ollaan pulassa.
Ei nyt pidä ajatella tällaisia!!! Nyt pitää nauttia tästä hetkestä ja tästä tunteesta. En ole koskaan aikaisemmin ollut näin rakastunut.