Voi ei. Näin Miehen tietokoneella kuvia alastomista naisista... Siis joltain sivustoilta kopioituja, ei sentään mitään eksiä. Tai mitä jos ne olikin!? Mä en tosiaan tiedä. Se oli näyttämässä mulle jotain muita kuvia, ja yhtäkkiä ruudulle aukesi kuva naisesta poseeraamassa yläosattomissa! Mies oli aika nolona, mutta ei kuitenkaan mitenkään pois tolaltaan. Sattuuhan noita. Luulen, että jos alkaisin etsiä sellaista miestä, joka ei tykkäisi katsella alastomien naisten kuvia, saisin etsiä pitkään.
Tuli vaan mieleen, että mitä jos se olikin jonkun Miehen eksän kuva... Ihan alkoi pelottaa! Olen muutenkin viime aikoina huomannut, että entisen elämän ajattelu jotenkin ahdistaa. Siis nimenomaan Miehen entisen elämän. Tiedän, ettei se enää haikaile kenenkään muun perään, mutta välillä iskee epäusko. Olenko mä muka tarpeeksi ihana Miehelle? Sehän sais kenet vaan se haluaa! Ja jos se jotain tekis jonkun kanssa, niin en mä sitä koskaan sais tietää.
Välillä pelottaa oma mustasukkaisuus. Edellisessä suhteessa olin aluksi tosi mustasukkainen, kunnes opin luottamaan silloiseen poikaystävääni. Luottamuksen rakentaminen kesti kauan. Toisaalta kun uskoin eksäni sanoja, ei tarvinnut enää olla mustasukkainen.
Miehen kanssa ei sellaista luottamusta ole vielä onnistuttu rakentamaan.

Luulen, että ne kuvat jotka tänään näin, ei ollut mitään eksiä, vaan jotain nobodyja internetistä. Pakko uskoa niin. Aika taiteellisiakin ne kuvat oli, ei mitään kotikameralla otettuja.

Ihan tyhmää olla mustasukkainen jostain alastonkuvista!!